Nieuw Vlaams Lied

8.3.06

Buiten de lijntjes

Ik kleur vannacht buiten de lijntjes
Ik weet, jij vindt het maar kleintjes
Maar die lijnen zijn o zo zacht
O baby, hoezeer ik naar haar smacht!

Jij houdt mij graag binnen de perken
Elke fout die zal jij snel merken
Maar de liefde is o zo zoet
Trouw blijven, ik weet niet hoe je dat doet!

Ik rijd normaal Parijs-Dakar
Jij vindt het straf, maar het is echt wel waar
Toen ik haar smachtend zag te kijken
Dacht ik, na die derde bocht zal ik maar wijken!

Zij had geen nood aan siliconen
Wat ik in mijn handen hield, wat een schone
Vooruitstrevend, piekend naar de top
O baby, het ging me naar mijn kop!

Hugo Symons zou zeggen: een losse twee
Zelfs op verplaatsing speel ik goed mee
In haar buurt ben ik een dwaze
Roekeloos speel ik vijf azen!

Ik kleur vannacht buiten de lijntjes
Ik weet, jij vindt het maar kleintjes
Maar die lijnen zijn o zo zacht
O baby, ik ben in haar macht!

Ben je een Vlaams artiest die deze tekst wil opnemen? Laat een berichtje achter met je contact info door hieronder op comments te klikken!