Nieuw Vlaams Lied

10.3.06

Hoge Toppen Vangen Veel Wind

Op een hete zomerdag
Loop jij door het park
Jij hebt een hele slanke lijn
Want jij eet graag kwark

Maar er is een deel van jou
Dat gaat altijd op en neer
Als jij door het park loopt
Dan bopt het keer op keer

Bopping Boobs
Bopping Boobs
Bopping, Bopping, Bopping,
Bopping Boobs
(2x)

Je benen net geschoren
Ze zijn zo lang en rank
Was ik zelf zo maar geboren
Maar ik ben kaal en mank

Al zijn jouw benen dan zo mooi
Het is niet jouw beste deel
Jouw toppen scheren de hoogste toppen
Ze grijpen me naar de keel.

Bopping Boobs
Bopping Boobs
Bopping, Bopping, Bopping,
Bopping Boops
(2x)

Jouw kopje, popje
Lijkt wel van porselein
Jouw haren zijn van garen
En jouw mond van marsepein

Al is jouw kopje dan zo mooi
Het is niet jouw beste deel
Gelukkig staat jouw topje, popje,
Open, maar niet te veel.

Als is het nog zo heet vandaag
Een rilling gaat door mijn lijf
Jij bent mijn ideaal
Jij bent een prachtig wijf

Bopping Boobs
Bopping Boobs
Bopping, Bopping, Bopping,
Bopping Boops
(2x)

Op deze hete zomerdag
Loop jij door het park
Vergeleken met jouw soepele tred
Ben ik een houten hark
Maar een hark kan harken
Dat is ook een kwaliteit
Al vind je mij een varken
Er is niets dat mij spijt

Bopping Boobs
Bopping Boobs
Bopping, Bopping, Bopping,
Bopping Boops
(2x)

Als ik jou nu pootje lap
Dan is het uit houterigheid
Dus zit niet op mijn kap
Het is niet uit haat en nijd
Nu jij daar op de grond ligt
Gaat je hartje op en neer
En je marsepeine mondje
Gaat erg wild te keer.

Maar is dat nu een reden
Om zomaar in het rond
Te schoppen met jouw benen
Het is echt niet gezond
Vooral niet voor mijn juwelen

Die zien nu bont en blauw
Niemand wil ze nog stelen
Ik heb nu spijt en berouw.
Al heb ik nu mooi inkijk
In jouw doorkijkshirt

Toch neem ik snel de wijk
Want zelfs zo'in inkijk
kan heel erg tegenvallen
Met zo’n zere ballen.

Bopping Balls
Bopping Balls
Bopping, Bopping, Bopping,
Bopping Balls
(2x)

Ben je een Vlaams artiest die deze tekst wil opnemen? Laat een berichtje achter met je contact info door hieronder op comments te klikken!