Nieuw Vlaams Lied

10.3.06

Op het ritme van de muziek

Ik ben kroegbaas
Ik heers over mijn kroeg
Soms wat dol, soms wat dwaas
Maar bier is er genoeg.
Zelfs aan vrouwen is er geen tekort
Ze kunnen hun mannetje staan
Er is niks dat er aan schort

Ik tap op het ritme,
Het ritme van de muziek,
Heb plezier, plezier,
Met je hele vriendenkliek
Je bent hier in ’t café
Van Meulemans, André

Ne Stella, ne Vieux-temps,
Ne Leffe en ne cognac,
Toon mij de beste tapper
Ik steek hem in mijn zak.

Ne Rochefort, Ne Chimay,
Ne Westmalle, en ook twee spa’s
Wat er ook besteld wordt
Ik blijf alles de baas

Ik tap op het ritme,
Het ritme van de muziek,
Heb plezier, plezier,
Met je hele vriendenkliek
Je bent hier in ’t café
Van Meulemans, André

Je bent hier in ’t café
Van Meulemans, André (2x)

Ben je een Vlaams artiest die deze tekst wil opnemen? Laat een berichtje achter met je contact info door hieronder op comments te klikken!