Nieuw Vlaams Lied

22.3.06

Het is feest in mijn hart

Gisteren was er een festijn
Waar ik niet kon bij zijn
Ik had reeds een afspraak
Dat gebeurt nog wel eens vaak

Ik hoorde dan nadien
Dat jij er wel bij was
En dat jij bovendien
Niet te troosten was

Jij vroeg steeds maar naar mij
Zou hij nu nog komen?
De man van mijn dromen
Gaat mijn kans nu voorbij?

Als het waar is
Dat jij van me houdt
Als het waar is dat jij me bemint
Dan koop ik voor jou
Duizend rode rozen
Dan is het feest in mijn hart
Dan hou ik van jou

Ik kreeg vandaag een mail
Die kwam van jou
De tekst in zijn geheel
Was 'Ik hou van jou'

Ik was er heel blij mee
Maar wist niet meer te schrijven
Dan 'Zal je bij mij blijven?
Dan ga ik me je mee!'

Als het waar is
Dat jij van me houdt
Als het waar is dat jij me bemint
Dan koop ik voor jou
Duizend rode rozen
Dan is het feest in mijn hart
Dan hou ik van jou

Het is feest in mijn hart
Het is feest in mijn hart
Feest in mijn hart
Het is feest
(3x)

Ben je een Vlaams artiest die deze tekst wil opnemen? Laat een berichtje achter met je contact info door hieronder op comments te klikken!