Nieuw Vlaams Lied

18.3.06

Ohlala in La Paz

Op Vlaamse velden was ik op zoek
Naar een boerin met grote handen
Maar in Vlaanderen dragen meisjes nu allemaal een broek
Boerinnen zijn bijna niet voorhanden.

Ik wou een vrouw met ne goeie pak
Een stem als Madame Klak-
Son, de charmes van Susan,
En de hypnotizerende kracht van Marie Huan-
a

Dus ging ik maar...

Naar
La Paz La Paz
Ohlala
Ohlala
De boerinnen van LaPaz
Ohlala
Ohlala
(2x)

Want in La Paz
Geeft het nog pas
Een echte vrouw te zijn
Met een echte kont
Onder een wapperende rok
Steek het vuur aan de lont!
Ik ben een Boliviaanse bok.

Ik had een fijne tijd in

La Paz La Paz
Ohlala
Ohlala
De boerinnen van LaPaz
Ohlala
Ohlala
(2x)

Ok, ze zijn niet vooruitstrevend zoals Fanny
En niet zo modern als Madame Pheip
Maar ze zijn toch imposant, die
Boerinnen van La Paz
Welgevormd en heel erg rijp
Een felgekruide hap

Ik ging mijn dorst lessen in

La Paz La Paz
Ohlala
Ohlala
De boerinnen van LaPaz
Ohlala
Ohlala
(2x)

Ben je een Vlaams artiest die deze tekst wil opnemen? Laat een berichtje achter met je contact info door hieronder op comments te klikken!